נשות פיטסבורג השתתפו באירוע לקידום בריאות באשדוד

עפר גדנקן No Comments on נשות פיטסבורג השתתפו באירוע לקידום בריאות באשדוד

בהשתתפות הרבנית תליט"א, אשת האדמו"ר מפיטסבורג זצוק"ל, נערך אירוע מיוחד לקידום בריאות בו העלו על נס את פעילותה של מכבי בקהילה ואת הנגשת השירותים הנדרשים לכל המשפחה. מובילת השירות במכבי אשדוד, גב' ר. גינת, נשאה דברים והרחיבה על פעילות קידום הבריאות והנגשת הרפואה, הן בפריסת שירותים מגוונים והן באופי נתינת השירותים בהתאמה לאוכלוסייה.

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שהרבנית תליט"א נשאה דברים באירוע, היא הודתה למכבי שירותי בריאות ולביה"ח אסותא על פעילותם לקידום הבריאות, ובהתאמת השירותים לקהילה והנגשתם על ידי פריסת שירותים למגזר ברובעים ג', ו', ז,' וח'.

מובילת השירות של מכבי באשדוד, גב' ר. גינת, נשאה דברים באירוע והדגישה את חובת האחריות וההקפדה בבריאות המשפחה, בבדיקות מצילות חיים ובדאגה לביצוען (נתינת ברזל לתינוקות עד גיל שנה, מחלות מעי דם סמוי, ממוגרפיה, בדיקות לסוכרתיים ועוד), שעיקר חובה זו היא של האישה – האמא, בכך שהיא עיקר הבית והיא אמונה על בריאות בני המשפחה, היא שיודעת מתי לגשת לרופא ומתי מספיק רק חיבוק כי זה בסך הכל פינוק.

כמו כן, היא הרחיבה בדבריה על פעילותה של מכבי שירותי בריאות באשדוד לטובת החברים בשבת ובמוצאי שבת, בכך שבמשך השבת ישנו הסכם עם ארגון רפואה ותרופה המפעיל רופא תורן כדי שגם חברי מכבי יוכלו להיעזר בשירות זה, וכן משירות ייעודי של רופא תורן שזמין בין השעות 19:30-22:30 בימים א' – ה' ובמוצאי שבת וחג, ללא צורך בקביעת תור מראש.

בתוך דבריה, הוסיפה גב' גינת את ברכותיה לר' יהושע קלופמן – המנהל החדש למגזר החרדי באשדוד ומנהל המרכז הרפואי רשב"י, ואיחלה הצלחה רבה בתפקידו החשוב למען חברי מכבי מהקהילה.

"מכבי שירותי בריאות באשדוד שמה לה למטרה את הנגשת השירותים לקהילה ברבעים ג', ו', ז, וח', לבל יאלצו חברי מכבי להיטלטל בדרכים לשכונות המרוחקות לצורך קבלת שירותים רפואיים. כחלק ממטרה זו הביאו הכל לתוך הקהילה והנגישו את כל השירותים הרלוונטיים, החל ממרכז לבריאות האישה, מכשירי רנטגן ואולטראסאונד, מכון להתפתחות הילד, חנות מדרסים עם הסדר לחברי מכבי, הסכם עם סטודיו דאנס – להתעמלות נשים, ועד אימון כושר עד הבית ב- 25 ₪" – סיכמה גב' גינת.

במהלך הערב נשאה דברים נציגת מועדון יולדות בית החולים אסותא, שהציגה מצגת על מחלקת יולדות בביה"ח ועל תהליך התרחבות ביה"ח, שמעבר להתרחבותו המתוכננת, מוסיפים עוד חדרי לידה בעקבות הביקוש והצורך הגדול. כמו כן, מתאמת קשרי הקהילה של אסותא למגזר החרדי דיברה בעניין הקשר עם הציבור החרדי וההתאמה לצרכיו.

מנהל מגזרים מחוז דרום במכבי שירותי בריאות – ר' אריה קליין "מכבי מקדישה משאבים רבים לקידום הבריאות בקהילה. אנו גאים על הנגשת כל השירותים הנדרשים לתוך השכונות, דבר שחוסך זמן וטירחה. מכבי תמשיך להיות קשובה כל העת ולהנגיש את כל הנדרש לרווחת כלל החברים".



0 תגובות